ایرانیوز

رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْق وَ أَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْق وَ اجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطاناً نَصِیراً

ایرانیوز

رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْق وَ أَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْق وَ اجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطاناً نَصِیراً

ایرانیوز
طبقه بندی موضوعی

به نقل از مشرق

روزنامه

هر از چندگاهی موضوع حضور زنان به عنوان تماشاچی در مسابقات ورزشی مردان از سوی طیف اصلاح طلب به عنوان مسئله اصلی کشور معرفی می‌شود.

در همین رابطه سید محمد موسوی بجنوردی در مصاحبه با روزنامه آرمان با اشاره به موضوع حضور زنان در ورزشگاه گفت: «اگر زنان در جایگاه مخصوص خود و در مقابل مردان نیز در جایگاه خود قرار داشته باشند و هر دو مسابقه را تماشا کنند هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد. پس اگر وضعیت به این شکل باشد باید عنوان کرد که زنان به بازار هم نباید بروندنباید فرض را بر این بگیریم که هر فردی در حال گناه کردن است. ما باید با دید مثبت و سازنده به ملت ایران نگاه کنیم. ملت ایران یک ملت مسلمان و متعهد به اسلام است. همین مردم بودند که انقلاب کردند و پس از آن هشت سال با دشمن جنگ کردند و در نهایت نیز به پیروزی رسیدند. نباید ملت ایران را کوچک در نظر بگیریم. در شرایط کنونی ایران متعهدترین کشور به قوانین اسلامی است. این در حالی است که کشورهای دیگر قوانین اسلامی را به خوبی اجرا نمی‌کنند».

در روزهای گذشته روزنامه آرمان در مطلبی نوشته بود: «اگر زنان به تماشای بازی مردان نروند دچار بحران روحی و روانی می‌شوند»!

این قبیل موضع گیری‌ها، بیشتر از آنکه دفاع از بانوان باشد، توهین به آنان است.

اصلاح طلبان که به سیاسی کاری و سیاسی بازی شهره هستند، برای به حاشیه رفتن مطالبه گری از دولت، این چنین سخیف به شعور مردم توهین می‌کنند. در حال حاضر بانوان کشورمان مطالبات بسیار مهمی دارند. مطالباتی که حضور به عنوان تماشاچی در ورزش مردان هیچ جایگاهی در میان آنان ندارد.

در سیاسی بازی اصلاح طلبان همین بس که یکروز در مخالفت با حضور زنان در ورزشگاه فریاد وامصیبتا سر داده و روز دیگر در موافقت به حضور زنان در ورزشگاه یقه می‌درند.